FAQ

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor bestellingen onder de 100 euro bedragen 6,95 euro. Bestellingen boven de 100 euro worden gratis bezorgd. Voor verzendingen buiten Nedeland geldt een aangepast verzendtarief.

Al onze pakketten worden verzonden met PostNL. In principe kunt u na verzending het pakket de volgende werkdag bij u verwachten.

Wat is de levertijd?
De levertijd is afhankelijk van het product dat u bestelt. Sommige producten, zoals speurlijnen, worden op bestelling speciaal voor u gemaakt, anderen kunnen meteen worden verzonden. Over het algemeen worden bestellingen binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden.

Mocht u vragen hebben over de levertijd van een specifiek product dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen uw vraag  zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

Op welke manier kan ik betalen?
iDeal
Bij een betaling via iDeal betaalt u in uw eigen vertrouwde internetbankieromgeving. Wanneer u klikt op de iDeal-betaalknop kunt u uw bank selecteren. Vervolgens wordt u automatisch doorgestuurd naar de inlogpagina van uw eigen bank. Wanneer u uw inloggegevens heeft ingevuld ziet u de betaalopdracht al klaar staan. Als u akkoord gaat wordt het bedrag direct van uw rekening afgeschreven en de webwinkelier krijgt het bericht dat de bestelling is betaald.

Vooruitbetaling
Bij vooruitbetaling ontvangt u nadat uw bestelling is verwerkt een bevestigings e-mail met uw persoonlijke ordernummer en de prijs. U maakt zelf dit bedrag over naar IBAN NL92 INGB 0008496825 ten name van Kynero te Vlaardingen. dit o.v.v. het ordernummer.
De bestelling wordt binnen 3 tot 5 werkdagen na het ontvangen van uw betaling verzonden.

 

Herroepingsrecht en Retourneren
U kunt tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aangeven het product te willen retourneren. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd het product retour te sturen (onbeschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat). Wij stellen het op prijs als u het product, indien mogelijk, in originele verpakking retourneert.

Op maat gemaakte artikelen, zoals speurlijnen, overige lijnen etc. kunnen niet geretourneerd worden (deze vallen onder art. 10 van de algemene voorwaarden).

Kosten voor retour zijn, mits anders overeengekomen, voor eigen kosten.

Crediteren aankoopbedrag:

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u uw vraag stellen via het contactformulier.